nathalie har firrat!!

fan vilken bloggoman jag blivit på sistone..men det är ju som sagt fö att så mycket roligt sker på sommaren hela tiden.

latade mig, bakis som jag var med bussen till jobbet. körde kvälls passet med edvard! var rätt lungt och skönt, så jag fick tid till att göra mejeriet riktigt ordentligt så jimmy får det lättare imorgon när han trallar in där tidigt och i och med att vi får så mycket mejeri varor imorgon med så underlättar det massor. så det var bra gjort av mig!

tog promenaden hem, så himla skönt väder. hade kunnat gå flera mil om jag bara hade velat.
träffade på stoffe / stolle you name him vid brandstastionsbron. länge sedan man såg honom, han ska tydligen utomlands nu och grejer, så kul för han! fick mig och tänka på grabbarna och tiden med dem sista biten hem.

maddis jag hoppas verkligen du styr upp en grillfest så man får träffa stolle, johan, martin, bob, emil och
inte igår och du är den enda av oss som faktiskt fortfarande har kontakt med dem..tyvärr får man väl säga!

kom hem och bara slappat framför datorn, spenderas inte mycket tid hemma nuförtiden så när det väl sker så är det faktiskt lite skönt. är lite sugen på det sista gossip girl avsnittet och mysa mig ner i sängen med...saknar orden
Gossip Girl here, your one and only source into the scandalous life of Manhattan's elite.
Where has she been? And who am I?..That's a secret I knewer tell..
You know you love me, xoxo Gossip Girl

får rysningar när jag hör det, får då vet jag att det inte är länge kvar till min käraste dyker upp i rutan och nej jag är inte kär i ed westwick utan CHUCK FUCKING BASS!! fuck me sideways, both ways and every way.

nej får bli ett avsnitt nu.

har i alla fall gjort mitt evenemang på facean nu! så bara tacka ja gott folk. vi alla skulle göra något och nu kom jag på en bra ideé som jag skickat ut inbjudningar innan jag frågat ägaren till huset. bra där nathalie. men det firrar jag vet ni!!

gott folk, sov gott för det ska jag göra!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0