milow, sjung för mig...

har ayo technology på, då är man i rätt stämmning för att blogga.

var ju ett tag sen sist och med betoning på mycket, så har mycket hänt.

igår påminde jag mig själv om denna veckan. sämsta veckan på hela året...
natten med lördag och söndag denna veckan är det två år sen gammo dog. fan vad tiden går fort. minns ju dagen som den vore igår. så kort på mig själv från begravningen idag, den värsta dagen i mitt liv. även på fredag ett år sen hennes kära syster inga dog, och imorgon är det jag, mormor och lasse som ska förbi graven i arboga och lämna blommor.

tror att just det är denna vecka att jag tänker extra mycket på dig. två år sen vi pratade med varandra. två år sen våran vänskap fick ett olidligt slut. på mitt intiativ, men det var inget jag vill utan jag klarade bara inte av ditt svek. det gjorde så ont, det gör fortfarande precis lika ont när jag tänker på det, när jag tänker på dig.

just allt som hänt mig dem sista två veckorna. var har du varit? tänk om du hade funnits här, jag som har så mycket jag inte vågar berätta för någon och för dig hade jag kunnat det. du hade kunnat säga saker om mig själv som jag själv kanske inte ens skulle våga säga eller veta.

nej älta det förflutna när så mycket bra hänt på sistone är inte heller bra.

men oh vad jag vill att denna vecka ska gå förbi.

imorgon har jag i alla fall intervju i örebro, håll tummarna för mig!

onsdag: intervju i örebro, hoppas på att sandra har tid att kanske se en film med mig
torsdag: jobb, sen konsert med jonas band tvivelfront på lorien't
fredag: jobb, sen ska jag höra med sofie om hon kan ses på kvällen då
lördag: fira mahira och elins universitets examen med mat och party
söndag: kalas ute i sjögestad för jeppe fyller 11 år


let's get toheter, mayby we can start a new fase

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0