märks det att jag är mobbad och ledig?

är det andra eller tredje inlägget idag? tappat räkningen nu....

nu har kvällen kommit, vilket betyder att jag överlevt dagen i alla fall. sov bort eftermiddagen, skulle bara lägga mig och lyssna på lite underbar musik. blev pömsig, och slumrade till lite.

som vanligt när jag slumrar till så blir jag väckt av mobilen. denna gång var det pantéa. hon försökte få ut mig och träffa henne på stan men icke icke det hade jag verkligen ingen lust med. jag sa att jag skulle vandra ett varv runt ån, och då kom vi fram till att jag skulle komma bort till sporthallen och ta en snabb träff mellan hennes pass.

så, så blev det! jag trallade dit bort och sen satt vi i solskenet på trappan till sporthallen och snackade skit. jag kedjerökte vill kändes lite dumt med alla hurtbullar som gick förbi. efter lite mer än en timma så gick hon tillbaka in och jag trallade ett varv runt ån. dock inte det bästa varvet jag dragit eftersom jag hade tygskor på mig för mina gympa skor ger mig köttsår, så jag måste köpa nya, min näsa rann som fann så att jag som alla andra gånger får sånt tryck på bihålorna, hungrig och kissnödig. men nu är det gjort i alla fall, och skönt var det i alla fall nu när jag är hemma och har snytit mig, kissat och ätit.

sitter och kollar på jerry springeer nu, HELARIOUS! en man som har sex med sitt brosdotter och betalar henne, VAJDRISCH!

man inser vilket bra liv man har när man ser deras!

imorgon blir det en eftermiddags fika med sara, mahira och panter innan jobbet, inte ofta det sker nuförrtiden med våra scheman!

nej nog bloggat för idag, vi hörs imorgon igen!!


ingen sommar utan gänget!



Kommentarer
Postat av: P

Sommarn är vår!

2009-06-16 @ 00:48:52
URL: http://panteas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill oxå vara med!!!

2009-06-16 @ 19:13:18
URL: http://nannizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0