magsår!

jag hatar att gå runt och vara arg och sur, men igår och idag kan det inte hjälpas...eller jo snart så!

kom precis hem, så nöjd med gårdagen!

nu ska jag äta och sen gå en promenad till jobbet, bra att få tid och samla tankarna. men först ska jag gå som en zombie i några timmar eftersom vi bådar bryr oss om vårat jobb väldigt mycket.

vi tar allt efter stängning!

och detta ska poängteras, borga och även exet (tänkte om du ville bli bespard med ditt namn offentligt) att ni inte har något med detta bråk med mig och jeff och göra. förlåt att ni måste stå med i sammanhanget men svårt och beskriva situationen annars, men ni är inte med i dramat. det är vi bara två om att vara...

så nu vet alla det, ingen tjejtjafs. utan detta är mellan mig och jeff!

välkommen hem till sverige idag, sandra och salle!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0