jag vill skaka rumpa!

vart ingen promenad imorse, tog sovmorgon efter varit uppe rätt länge. precis när jag skulle stänga av datorn så såg jag ju nyheten om m. jacksson och då vart det först och springa och väcka mamma med nyheten och sen ringa syrran och väcka henne. sen satt ju hon framför cnn live, kollade och rapporterade vidare till mig och jag satt på nätet och sökte information.

HALLÅ HELA PRESSEN...RADIO OCH TV!

nyligen hemkommen från ett varmt tempo och en ännu varmare promenad hem från jobbet!
nu blir jag nog saknad där, förutom mårten och martin som jag jobbar med i helgen så träffar jag inte dem andra förrän måndag v 28 nu, skönt men samtidigt tråkigt. jimmy kommer jag ju dock stöta på tidgare med all sannolikhet! vi klarar ju oss inte utan varandra...

hade fått mess av sofia som jag läste på fikat idag. typ..eurodisco med 80tals dängor på sliver ikväll, förfest i johannelund. kom! kram kram

VAD FAN?
jag vill ju SÅ gärna, men nathalie ska stå och schteka på tempo tallen i 12 ½ timmar imorgon och då är jag inte så vidare sugen på att vara där bakis. annars hade jag verkligen inte bangat på det förslaget.

både den festen och sen så har jag lyssnat på kära east fm hela vägen hem idag och då blir man ju inte heller lite sugen på alla dem hip hop festerna som dem pressenterar där. fan länge sedan jag var på hipilihop fest nu. är så sjukt sugen, sandra och mahira nu får vi fan ta tag i norrköping. jag måste få skaka min wiggah rumpa!! och se lite snygga karlar och hipilihop kläder

men på måndag blir det ingen sån musik, då ska det brännas ut en skiva men bara en massa svenska sommardängor. lyssnade på ta mig till havet idag och fick rysningar i hela kroppen för svenska sommaren när den är som härligast i desa tider. och förhoppningsvis förblir på min semester nästa vecka!

ska ta mig en dusch nu tänkte jag, man är ju lite svettig efter sol, jobb och promenad.

får se vad jag hittar på för något lungt men ändå rätt skoj ikväll, inne kan man ju inte sitta i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0