jag schteker!!

jag älskar mitt liv, jag älskar mitt liv....

vaknade upp, lite sent men är man ledig så är man.
strax efter tolv var jag ute på stan med mamma, mormor och syster. en fika på coffehouse, och en ischai...mums!
drog ett varv på stan och hittade mig två sommriga kjolor, varav en jag ska ha på mig ikväll!





sandra ringde efter jobbet. kom och mötte upp henne, och sen tyckte vi att vi var så törstiga så vi beslöt oss att gå till 55an. det är ju lite av våran tradition och sitta där på eftermiddarna på sommaren!
vart två riktigt sommriga ciders, bla nya rekordelig mango / hallon. rätt fräsch faktiskt!
satt och stekte i solen med lite cigg med, gött som fan!







efter 55an vart vi lite hungrig och gick några meter ner på gatan och käkade på fivan!

sen vart det att hitta en klänning till sandra för kvällen på gina, sen köpa strumbyxor till oss båda på lindex.
och det tog tid kan jag lova, två personal hade vi som hjälpte oss. och va dem garavde åt oss, fy fan när vi två kommer igång så är det väl ingen som inte skrattar åt oss. vi är ju inte blyga av oss direkt.

men båda har vi nytt gett oss på stay ups så ingen av oss burit förr. det ska bli intressant eftersom min kjol för kvällen är rätt kort med! men men det är väl sexigt eller?? i alla fall kommer jag tycka det när jag bli lite lurig sen framåt småtimmarna.

ska börja göra mig i ordning nu. en kväll ute i det gröna och sköna med lite alkoholhaltiga drycker och sen vidare till mörkrets källare för att avsluta festen hos...hmm?? DIG KANSKE? VEM VET?

see ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0