jag har lovat mig själv...

..men alla löften kan inte alltid hållas.

är så trött på den här situationen. inget jag gör eller känner känns inte rätt.

jag förstår dig, och jag tycker så synd om dig och då är jag inte sarkastisk utan helt innterligt ledsen för det du går igenom. det måste vara riktigt svårt!

tro mig, jag var nog lika chockad som du när jag en dag före dig fick reda på det. allt kom som en chock, både om er och om oss.

vi har varit arbetskollegor ända fram tills torsdagen då vi gick hem ihop efter jobbet och pratade om detta.
du har alltid varit i fokus att vi ska ha respekt för dig och dina känslor.

ingen av oss två har bett om detta, ha alltid det i baktanken. ingen av oss gör detta för att jävlas eller såra dig, varken han eller jag är den typen av människor.

jag känner, jag accepterad din vänförfrågan..för vad? jag förstod att det var för att du ville snoka och jag gav dig tillåtelse till det, för jag förstår situationen du kommer från. tjejer är såna. jag har inte skrivit något om oss i respekt för dig för oavsett vad du erkänner eller säger så måste det göra ont. och jag vill inte att någon annan ska lida pga mig.

men jag menar när du då lika oväntat som oss möter oss på affären så kan du ju i alla fall titta på mig och ge mig den respekten tillbaka. oavsett hur du känner så rättfärdigar jag inte mig själv som ett offer, men du som tjej vet att allt inte är en dans på rosor för mig heller.

snälla du bor kvar i hans hus, du röker i hans tröja, du har 4 års minnen med honom, han har älskat dig..

det gör riktigt ont, när jag tänker på det med. så om du njuter av skadeglädje så vet du det nu.

och by the way, lasse...nja!! för ett par år sen när han drack öl med mig wetterlööv och gustavsson så tyckte jag han såg bra ut, stött på...nja! oavsett så var det år sen, medans du har haft förhållande så har jag vart singel så om du vill berätta för jeffan om alla jag stött på så lär listan bli lång och tro mig, från att ha jobbat ihop ett bra tag nu så vet han nog mer detaljer om mitt singelliv än min närmsta vänner. inget förvånar honom nog!

ingen njuter av denna situation, varför inte bara göra det bästa av den. vi kommer stöta på varann. ni två, vi två eller alla tre. vi bor i linkan och denna stad är inte stor precis!

jag har full respekt för dig, jag önskar du kunde ha det för mig med. jag har aldrig gjort dig något, och inte du med. vi har bara hamnat i en väldigt tråkig situation tillsammans som ingen av oss valt att vara i.

och om du vill skratta åt mig, eller åt mig och jeff så varsågod. på ett sätt förstår jag dig, tjejer emellan! hoppas det kan ge dig någon ro och gjädje.

back to bed, hästa!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men gud, vad är det här för på hopp. Att jag la till dig berodde enbart på att jag var nyfiken på dig som person. Jag skrattar inte åt er, oss eller dig utan åt situationen i sig. Man måste tillåta sig att se det roliga och possitiva i allt. Är jätteglad för jeffs skull. Men verkligen, jag känner absolut inget behov att att titta eller hälsa på dig eftersom vi inte känner varandra. Förlåt om du blev stött av det, lovar att göra det nästa gång. Om du vill något så ring istället så pratar vi om allt, blir så omständigt och tidskrävande att svara i kommentaren. Men alvarligt, ring istället för att slösa tid på att göra en blogg för ett inlägg om mig, jeff har nummret. Tack för att du tog dig tid att göra ett helt långt inlägg om mig och situationen:) Men nu släpper vi det här. Hälsa Jeffis, kram

2009-06-09 @ 14:56:01
Postat av: P

RING MIG A.S.A.P.!!!!

2009-06-09 @ 22:25:23
URL: http://panteas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0