inget gick som planerat!

vad fan är solen??? trodde den skulle tittat fram idag så jag kunde gå ut på baksidan och pocketläsa...men icke icke! SKIT DÅ! min ledig dag är som förstörd...

vad ska jag då hitta på? har hitills bara legat i sängen och vridit mig eller suttit framför tv'n. just nu kollar jag på the real housewives of orange county, så himla kliché men bra! det jag gillar idag är att jo, efter ett tag nu faktiskt saknar att vara självständig och betala för sig själv för att hon av slade får allt serverat på ett silverfat. precis det jag pratat om i veckor nu.
det ända lilla tjafset jag och jeff faktiskt har är att han vill bjuda och jag inte är så förtjust i att bli bjuden. ibland, fine likaväl som jag ibland har bjudit honom. det ska vara ge och ta hela tiden. annars förlorar man sin egen självständighet och det är det viktigaste som finns för mig.

panter var på väg in till stan och skulle möta upp emmie, jag pallar inte och göra mig i ordning och gå ut. är just den veckan då man känner sig äcklig, finnig, tjock och ful. men hon kanske skulle tralla upp hit en stund sen, dörren står ju alltid öppen!

hmm men vad ska man hitta på här hemma då. finns ju ingenting att göra som vanligt??
ska i alla fall ta en tripp runt ån senare sen. jag skulle ju gått på bio, men fick nyss reda på att det vart ändrade planer. sånt man får ta ibland, bion går ju imorgon med.

nej laga lite lunch nu, eller förresten nu hör jag att mamma har redan börjat med det i köket, så mycket för min självständighet..hehe! 

talk to you later alligators!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0