hårspray & rök

fan vad håret luktar rök och hårspray.

en riktigt trevlig kväll igår, vodka redbullen satt fint på fredagskvällen men det var ju bara ett par och ikväll lär det bli ett dussin!

idag har jag varit på steve's och tagit en lunch med sofia, fredrik och hans lilla son noah. super trevligt och träffa dem, inte varje dag längre. rökte nog ett hundratals cigg på dem där timmarna...var ju smokey jag umgicks med.
försökte lägga upp kort på facean men det funkade inte för tillfället så får pröva på nytt imorgon.

nu sitter jag och försöker bränna en kalas bra skiva inför kvällen. ska snart måla naglarna och försöka hitta på något fint och ha på mig ikväll!

ska ringa pantéa ännu en gång eftersom bruden är inkompetent nog att svara när man ringer..hehe!! ;=)

fotboll ikväll med, missa it!

hästa la vista...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0