glad midsommar på er!!

jaha som vanligt en stor helg så är jag bakis och ovanligt nog så är jag ledig. bra kombo!!

igår vart det efter jobbet en snabb tripp hem och göra sig i ordning och sen tralla hem till sara för lite alkoholintag. elin och pantéa kom dem med. vi satt och snackade och stojade ända in efter midnatt.

tog taxi ner till stan och plockade med oss en a-lagaretant med en snodd peruk ner på maxim och röjde där nere. sjukt mycket folk! träffade ett grabbgäng som vi hängde med. hamnade på citygrillens personaltoa, hehe och gick bakvägen upp igen så nu har man vart backstage där. taxi hem, 4 brudar i en säng. sexigt värre. men vi var tre när vi vaknade upp, hehe! fylleringde som svin men ingen svarade utom stackars nanna som skulle upp och jobba idag. ledsen tjejen, du får hämnas någon gång..eller just det cj svarade med. tur det för jag hade en på honom eftersom han väckte mig förra helgen.

vaknade och trallade ner till coop konsum för lite lunch som avnjöts på balkongen i solen, lovely!!

efter ett par timmar på ballisen så är jag nu hemma, en lång walk of shame hem.

har duschat och tänkte jag skulle hinna ta en powernap innan jag måste packa och sminka mig.

halv sex hämtar elin mig och sara och sen drar vi till djursnäs eller djurön som jag kallar det. cj har sitt land där och hela det gammla grabbgänget var där så vi joinar dem.

kommer bli en sjukt bra midsommar har jag känslan av, hitills har den varit underbar och bättre lär det bli.

huka er gubbar och kärringar för nu laddar hon om!!!!

PUSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0