en karlar i tårar...

en helt underbar kväll!

fotboll och vodka med jeffan, sandrii och grabbarna. vi började dricka vid halv sju, farligt tidigt. fotbollen gick snabbt förbi, rätt tråkig match men fyra mål kan man ju inte klaga på.

redan vid nio kände vi väl alla oss väldigt salongsberusade och det var bara början liksom. drink efter drink fortsatte hällas upp.

vid midnatt tog jag och jeff taxi till bk och yngves, handlade och tillbaka med taxi och mat och cigg till ett helt kompani..helt störda vi var och jag som hade hans jätte stora gympadojjor så säkert ass dum ut!!

sandra fick hjälp av jeff sen, hennes egna dr phil som hon kommit och kallat honom. medans jag satt med en av dem andra, det vanliga samtalsämnet kom upp och jag såg hur det vattnades i ögonen på han. så vi steg ut på balkongen för en cigg och lite mer privatsamtal. väl där började tårarna komma, och när en karl eller egentligen någon annan gråter och man känner dens lidelse så börjar man ju själv bli bölig och det vart jag ju. gråtkalas! nejrå men det var nog skönt för honom att få prata med en tjej / eller mig än en kille.

jag har vetat det i typ 10 år nu, men det senaste året / dem senaste veckorna  har jag mer och mer insett vilka underbara killar dem faktiskt är!

kvällen slutade som alltid, hehe eller nej egentligen inte när jag tänker efter.

jag vaknade halv sex imorse, klarvaken. helt otroligt att jag har så svårt o sova på nätterna..eller det är nog främst morgonarna nuförtiden men det kan ju bero på en viss snubbe och hans hemska sovrutiner :=)

efter ett kort besök av syrran, kussen och mormor, så har jag nu lyckats sova tre timmar på dagen, det är något i alla fall. måste ju vara fräsh när jag ska åka till jobbet snart. jobbar kväll!

sen ska kexet & ballerinan baka!

nu ska jag göra mig i ordning, och bestämma mig. ska jag gå till jobbet eller ta bussen? vet ju att jag kommer gå hem, men vet i fan om jag pallar att ta mina bakis fötter 4 km till jobbet. men skulle ju vara underbart när jag tänker efter.....

hmmm...får se vad som sker och händer!

hästa la vista!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0