Dyngsur

vaknat upp sent som fan, efter elva då är det sent. men jag har ju mina anledningar..

igår vaknade jag upp as tidigt av att jag var så kissnödig men jag orkade ej gå upp till toan så jag låg kvar uber pigg och bara väntade på att klockan skulle slå kvart i sju.

bussen till jobbet, hehe mårten fick sig en chock tydligen. han bara "vad fan, du är ju för snabb...du har ju gjort allt ju"  hehe det gället att hänga med i svängarna. nu har man öppnat så många helger så allt går på rutin..våga bara stå i vägen när tempot kommer upp på tempo!
i alla fall, rätt lugn dag måste jag säga i folk men fan vad jag hade och göra. slitsamt i den värmen så många timmar men det går an.
efter 12 ½ timma på jobbet så fick det vara nog.

ställde mig vid bussen med martin där borga kom förbi cyklandes. kan tro hon är min bästa vän numera. ser ju henne oftare än min riktiga vänner..hehe!!
men alltid trevligt med lite samtalande..

kom hem och på 40 min var jag färdig och på väg hem till lisa. som tur är så bor vi ju typ grannar. väl där var även syrran, sanna och hennes pojkvän tony, tonys vän som jag ej minns vad han heter och sen sannas brors flickvän..vad hette hon nu igen?? fan vad jag är dålig...

skit trevligt, jag blev som sagt redigt bersuad riktigt fort. men rätt förståligt! vi drog in till harrys, men lika fort hamnade vi på sliver. jag blev bjuden på 2 drinkar, och vart tror ni dem hamnade? jo ena halvan i min mage och andra på mina kläder. jag har blivit mästarens mästare på att spilla drinkar på mig själv nuförtiden. dyng sur om bena, kul jul!

drog till yngves för nya cigg, träffade på lilla ristovic som numera jobbar med min lillasyster. trevligt och träffa den lilla flickan, hon har ju blivit stor och allt och tagit studenten och en massa..tiden går fort verkligen! stötte på lööwet med en svänga, också nostalgi.

vi gick och drog en pizza på fivan och sen stötte jag på vem.... jo borga!!
blev ett snack med henne med, skönt det för då hann jag nyktra till lite innan syrran och jag tog följe hem.

en trevlig kväll, behöver inte vara mycket mera än så!

nu har jag ju dock ångest att behöva spendera min söndagskväll på jobbet när det är sånt här fint väder ute, men det är bara 15-20.30 idag och sen så har jag semester en veckan. så det är bara hålla ut nu!!

vi hörs lite senare gott folk!!




Kommentarer
Postat av: Borga

Det var kul och träffa dig igår nattie ;) jag sov hos fästmannen sen;) höhö! men det är hemligt! :P

hoppas dumår bra, vi ses säkert snart igen:) pusspusss!

2009-06-28 @ 21:27:51
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0