drama drama, och ännu mera drama

fy fan vilken händelserik dag.

vakna upp mitt i skogen och vara så sjukt bakis. vaknade upp med charlotte som hade äran att få skeda med KEBABNATALIE!!!

inte alla som får den äran. midsommar var underbar. blev snor full, däckade, vaknade upp när folk sa ordet

DRAMA!! jag gick in som medlare, skrattade åt att för en gång skulle inte vara i dramat utan en outsider.

städat som svin idag, åkte till mc och käkade kom hem och sen kom det som var väntat...

ännu något med jeff. när ska dramat ta slut. pratade med borga på facean, visste att jag bara behövde fråga så skulle jag få svaret som jag väntat på inte bara jag alla som känner han antagligen. han har varit full och yttrat sina kärleksförklaringa till den tjejen. kan se honom framför mig, sen har han yttrat sig om både mig hans ex och säkert fler. fly förbannad är bara förnamnet. här har man gått en knappt vecka nu och tyckt synd om grabben. för vad?? han är ju helt störd. gör slut med sin tjej efter fyra år, ger sin kärleksförklaring till mig på personalfesten, där allt inte gick oskyldigt till på slutet ( ska sanningen fram så ska den), började dejta mig som han så jätte gärna ville, sa efter en vecka på fyllan som alltid då i telen till mig...puss och kram och jag älskar dig...YOU SAID WHAT?????? OH NO HE DIDN'T!!!!!!!!!!!!!!!!! det var mitt svar i utbrust till mina kära vänner som stod brevid mig. sa till honom rejält att så där säger man inte, fick i svar att han bara ville att jag skulle veta HUR mycket han tyckte om mig. snälla bara där skulle man sett varningslampor snurra runt rött rött ljus....har gett honom första smaken på min känsla just nu, ILSKA! han spelade ju så klart ovetande och dum men när gör han inte det. så mycket information jag sitter på som jag mer än gärna skulle slänga ur mig, men ska draman ta slut så är det nog bäst att hålla den biten för mig själv...eller?? hehe....
imorgon ska vi jobba ihop, HÄRLIGA TIDER!!!!!!!!!!!!!! har redan sagt att efter stängning ska han få se på andra puckar. nobody messes with ME!!!!!!!!!!

flickvän 4 år, mig, borga...hmmm någon mer som vill ge sig in i leken..just let me / ous know. (sorry borga att du kommer med på ett hörn, du vet att du inte är annat än gillad av mig ) hehe...

nej nu blir det mat och chips..

fy fan mer drama kommer, stäng av vita lögner. händer fan mer i mitt liv nuförtiden.

hemlig beundrare på jobbet, dejtar, kära, ger upp, tycker synd, och NU....kan det komma något mer sen???

VEM FAN VET, STANNA KVAR O SE VETJA!!!!




( borga lånar ditt kort, hoppas det är ok )

Kommentarer
Postat av: Borga

haha drama drama drama, men det ärju jjäkligt VIKTIGT att poängtera också att jag har inte gjort något med honom!!!;)

2009-06-21 @ 12:12:05
URL: http://borga.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja borga, det ska poängteras!

2009-06-21 @ 12:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0