dåligt väder, men på gott humör!

är på sjukt bra humör idag.

skapligt trött, fick ringa och väcka jeffan vid nio imorse så han inte skulle försova sig idag igen. han var pigg som tuppen medans jag var helt död i telen. lyckades somna om en svänga innan jag vaknade till av ett morgonmess, men det startar ju dagen så himla bra egentligen fast man blir lite sur av det väckande plinget. ljudlös...hmm??

trallade upp, lyssnade på lite bra musik så jag verkligen gick igång.
bra musik just nu:

pussycat dolls - hush hush
pyssycat dolls ft. a.r  rahman - jai ho
katy parry - waking up in vegas
milow - ayo technology
david guetta ft kelly rowland - when love takes over
brick & lace - bad to di bone
sean paul - so fine
ALLA erik hassle låtarna
waldo's people - lose control
jordin sparks - battlefield
alesha dixon - let's get exited
vaughan penn - bring on the day
royksopp ft robyn - the girl and the robot

med många mera....

mötte upp kära nanna, följde med på lite ärenden först som slutade med att jag med köpte en liten greja till lillsyrran mimmi som tar studenten på fredag. ska förmodligen dit efter jobbet och vara med på receptionen..alla tiders trevligt!

nu är jag hemma, sandra var här en svänga. nu är hon hemma och gör sig i ordning och fixar vodkan från grannen. jag har sprungit och fixat groggvirke. skulle blitt lungt ikväll och det ska det bli men lika billigt och köpa vodka som en massa alkoholäsk som jag inte är så förtjust i ändå :=) sandra och jag är ju iofs rutinerade med partyonsdagar efter alla dessa år...

blir fotboll med grabbarna ikväll! eller så blir det bara att vi träffar dem en svänga..återstår att se!

nu kom syrran och kussen så ska vara lite social med dem och prata lite skit!!!

hästa!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Håller med om andra låten ("Jai Ho) helt underbart uppmuntrande!

2009-06-11 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0