cykelturen från helvetet

idag har jag inte gjort myckt på dagen. bjöd över sandra på en lunch, jeffs och mina rester från gårdagen. gjorde fan pastasallad till ett helt kompani.

sandra gick till jobbet och jag glassade framför datorn ett tag innan jag förvånadsvärt lyckades somna mitt på den ljusa dagen.

blev dock väckt två gånger av ett varsitt sms av grabbarna J på jobbet...

pallarade mig upp ur sängen och gick till jobbet, vackert väder så det var trevligt speciellt med lite nyinlagd musik på det.

jobbade stängning med daniel, gick ypperligt och sen skulle jag cykla jeffs cykel. OMG! innan jag fattade växlarna, och att det inte fanns fotbroms med mera, daniel bara skrattade åt mig. jag är ju van och cykla gamla kärring cyklar liksom :=)

men men...

nu ska jag gå och sova, är så sjukt trött!
ska rulla runt för mig själv i sängen hela natten lång, gud så skönt! kommer antagligen sova som en prinsessa!

imorgon blir det en lång sovmorgon, en fika med nanna och sen kolla fotbollen antingen med jeff och gänget eller med brudarna bara eller så kanske vi ska slå ihop det sa vi...vi får la se vad som händer och sker!

lillsyrran har gått och blivit dålig igen, så dags och släcka ner nu så hon får lugn och ro...

hästa la vista gott folk!

ps. längtar som fan till v 27!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0