bli kvitt med mig

så då har man jobbat en helt solig och fantastisk dag, medans andra åker till ekängen och badare.

men nästa vecka har jag semester och då jävlar blir det en massa göttigt kan jag lova er!

tog promenaden hem i det fina vädret, trodde jag skulle svettas bort..men jag lever fortfarande!

nu har jag svalkat av mig lite, och ska hoppa in i duschen tänkte jag. men bra om jag vet vad jag ska göra efteråt så jag vet vilka kläder jag ska ha på mig! sånt är viktigt för mig...



This time, I wonder what it feels like,
To find the one in this life,
The one we all dream of,
But dreams aren't just not enough.
So I'll be waiting for the real thing,
I'll know it by the feeling,
The moment when we're meeting,
Will play out like a scene,
Straight off the silver screen,
So I'll be holding my own breath,
Right up 'til the end,
Until that moment when,
I'll find the one that
I'll spend forever with.



älskar denna låt, den har fått en nytändning. innan har jag ju bara relaterat den till stunden då jag stod i hans rum, ovetande fast ändå så vetande. jag blundade och drömde om vad som kunde bli istället för att öppna dem och se vad som inte skulle bli. tuffaste tiden på året hitills, men nu känns det så bra att både höra låten och snacka med han. får se när han kommer tillbaka till linkan om man kanske tar en fika och catchar up!

fan denna sommar vankas gott! kolla vädret liksom! massa gött ska ske...

blir så arg på mig själv, men jag vet ju att det är en helt naturlig process, men helst skulle jag vilja hoppa över detta steget i processen och gå till nästa. och nästa hoppas jag är att magsår är borta, konstiga tankar är borta och kontrollbehovet försvinner totalt. men det vet jag alltid att den gör, alla människor måste få tid att reflekterar allt som vart och bearbeta känslor och tankar...om man inte är en robot då det vill säga. men denna gång har allt faktiskt gått så sjukt fort och bra så börjar nästa tro jag är immun mot att känna mig ledsen eller arg. bra det kanske!!

antar det är för att mitt liv är så jävla sjukt bra!

nu ska det hittas på något i solen!

hej o hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0