was it you?

hemkommen från storstaden då!
grym helg!
känts som utomlands
gått i kort kort klänning utan bh och sett ass porrig ut
pratat underbar och fin brittiska med lite skottsk dialekt
träffat linkan folk, varav en jag jobbat med på saab
såg hitlers mamma, som jagade mig och pantéa halva gågatan
varit en kväll på öster och en på söder
köpt en ny klänning i äkta nathalie stuk, rosa och lite rock n roll
haft kvalitetstid med pantéa
ätit en förjävlan massa gott så nu är man smällfet och får börja om på nytt med hälsan
träffat min käre far
suttit på stockholms finaste och högsta balkong tror jag, med en utsikt att dö för eller betala 1½ miljon för
åkt en massa bil, buss, t bana och pendeltåg
träffat världens med underbara par som vart gifta i 27 år som bjöd mig och pantéa på taxi resa från danderyds sjukhus till hägernäs, att det fortfarande finns sånt gott folk ger mig gåshud

det blir nog en resa till rätt snart skulle jag tro!

back to reality!

nu har man tagit tag i att fixa en 7-9B reunion, vore så värt! hass och jag styr med det så får se om det går för sig...

lördag fan, fick ännu ett mejl nu från henke x2 om sommarfest la grandé utanför mjölby på lördag. man kan fan köpa billig alkohol som fan! låter ju skit värt, så det måste styras upp. värsta är att jag jobbar till 20.30 men det kanske kan lösas eller om en bil hämtar upp mig direkt då!! sånt som får styras med nu i dagarna..

idag återgår jag till jobb, faktiskt rätt skönt att än äntligen få göra något nyttigt! använda hjärnan m m och så klart träffa alla grabbarna nu när dem vart utan kvinnligt sällskap en vecka.

If you really knew me
You couldn't do this to me
You would be my friend

If one of us is lying
There's no use in trying
No need to pretend

Is it true?
Is it over?
Did I throw it away?
Was it you?
Did you tell me you would never leave me this way?



or was it me?

Kommentarer
Postat av: P

MÅÅÅSTE åka snart igen!!!

Typ första helgen i augusti!

2009-07-06 @ 19:51:53
URL: http://panteas.blogg.se/
Postat av: Nathalie

nej för då ska jag ha återträff med min högstadieklass, och det är VÄRT!!!!!!!!!!!

2009-07-06 @ 22:21:02
URL: http://kebabnatalie.blogg.se/
Postat av: Borgis

Fin du är Nattie! :) vi ska också på den festen på lördag tror jag! hoppas vi ses! PUSSSSSSSSSSSSSSSS

2009-07-07 @ 11:01:18
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0