vad vill du? men kom då! jag är ju här och väntar på dig...

ligger här och lyssnar på markus, har den på huvudet efter nattens bildfärd hem.

jobbade igår, 12 ½ timma. det gick kalas, svalt och skönt. gjorde mig i ordning fort som fan. man blir ändå ful när man blir full.

jag borga, ida, pantéa och sofia åkte i bilen till herrgården i väderstad. inte riktigt så mycket folk som jag hade förväntat mig. men bra ändå att någon försöker styra upp riktiga fester. alltid svårt för folk och komma när det är utanför stan och sen blir ju vissa töntiga bara för det tidigare under dagen hade regnat. vi gjorde det bästa av situationen..

jag hade trevligt, dansade av mig, a la lantisstil. sånt gillar vi!
sandra vet du vad borga drog, lite gulletussan..hon är lika bra som denise. du måste höra henne!!
snackade med lite folk, bartendern gjorde mig en tia...fy fan den smakade t-sprit som någon sa.
fick höra att jag verkade som en riktigt trevlig och underbar tjej..sånt diggar jag skarpt! hellre de än att du är så jävla snygg....

aja i alla fall så blev jag för full, hade rökt för mycket och hade skit ont i huvudet så när det fanns en möjlighet hem så tog jag den direkt. satt i bagageluckan men det dög fan, speciellt när den andra alexandra spelade en massa bra musik innan hela bilen sen däckade.

så ja borga, det var underbart att få komma hem till sig egen säng!

vart avsläppt på resecentrum så vandrade genom ett tomt stan hem, där mamma så sött stod i porten och väntade på mig eftersom jag glömt hemmanycklarna på jobbet.
däckade på fem röda kan jag lova.
och sov till ett idag då en svart liten sak gnällde och skulle in i mitt rum och upp i min säng och slicka lite på mig.

är helt död idag, skönt att bara behöva jobba 10-15 imorgon och sen vara ledig på tisdag. sen blir det tre kvällar i rad tor-fre-lör men det är najs det.

ligger och kollar på vinterviken och som alltid blir jag som nykär i david tainton. jon-jon, kärleken för dig försvinner aldrig. lina är inte ful hon heller, gud vad den tjejen är naturligt vacker!
ska sätta på sweet home alamba sen, den gamla dängan. såg ju inte den i veckan som jag hade tänkt!

imorgon blir det nike skor och gå gå  gå...fy fan vad alkohol det blivit denna vecka!













hästa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0