vad en promenad kan göra med humöret

har avskytt denna dagen hitills.

är ledig och det är fint väder ute och vad har jag gjort, INGET....illa!

jag vaknade vid halv tolv, why??
jag somnade ju rätt skapligt igår efter påbörjat, äntligen måste jag säga..aldrig fucka upp.
måste ju skynda på och läsa den för sen finns även gängkrig 145 som är ett samarbete och en serie.

åt frukost i alla fall, startade datorn..som faktiskt började med ett väldigt lustigt samtal, jag tror jag måste läsa om vad som skrevs för det kändes allmänt weird bara.

har kollat på ett gammalt oprah avsnitt, tagit ett långt varmt bad och lagat mat tillsammans med mammi.

nu på eftermiddagen så har jag kollat på britney - off the record dokumentären, en riktigt bra sådan!

och sen har jag nu gått ett lång promenad runt ån, 52 minuter. lite längre varv än jag brukar gå, hade velat gå mer men värmen var så intensiv. man ska ju egentligen gå på kvällen när det blivit svalare men jag behövde komma ut en svänga för att rensa tankarna lite och bli på bättre humör.

nu är jag på bra humör, vill ju hitta på något eftersom det är så fint väder men vet ej om jag helt 100 är på humör för det!
ska se efter, kanske ska börja med att läsa lite och varva ner....

hästa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0