tja fan!

det var inte igår.

nej måndagen spenderades stekandes på varamon med folket. till systemet, citygross och sen ute till mosters hus som står tomt denna vecka. grilla o annat gött som lite alkohol. folket åkte hem sent, förutom jag och pänt som stannat ända tills idag.

vi har solat, rökt alldeles för mycket, pratat, spelat piano, kollat på allsång, lyssnat på musik och främst ätit en massa gött.

nu är vi hemma och laddar om för helgen som ska spenderas i stockholm. vi drar fredag morgon och kommer hem sen söndag kväll. skönt och komma bort från linkan några dagar när man ändå har semester tycker jag!
vi ska festa, sightsa, stana, fika, äta, sola, bada, och RAGGA!

fy fan vad jag suktar efter en hiphopare som desutom pratar stockholmska. oh jag dör nästan bara av att prata om det...önskar nästan bussen gick nu!

ikväll blir det torget och uteservering. först med sofie och sen med mammi, syster, kussen, lisa och jessica.
kanske ses på platens?? you never know....;=)

aja imorgon blir det nog att åka till berg och bada. beror på om sara har bilen och det är dit hon vill åka...

fan vad jag diggar sommar, sol, semester och självaste livet!!

hörs då bettor!

ps. såg ni inte mia och klara igår på skansen så kolla svt play, BÄSTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0