stress packat

hej då linkan.
gud vad skönt det kändes och skriva dem orden.
hej då

spontan åker med familj till öland lördag till onsdag eftermiddag då jag åter är tillbaka

ska bli så skönt och bara gå runt och fula mig på en camping. så jag brukade spendera mina sommrar för, saknart verkligen!!

sjunga kaeroke, hoppa studsmatta, bada pool, gå på ölands djurpark, gå på tivoli och äta en massa god mat.

bli ett barn igen, verkligen göra en nostalgitripp.

dricka några groggar på kvällen och sen bara gå och lägga mig, ingen ågatan!

inga vänner, inga killar bara familj.

eller killar lär det ju finnas och spana gör jag alltid....

har med mig hur mycket skit som helst i alla fall. två överfulla väskor, folk kommer bli galna men stress packa och det är nathalie vi pratar om..det blir inget bra!!

ha de bra här hemma!

j & j, hoppas ni blir glada på jobbet måndag klockan sju, när ni ser min söta lapp till er!

ps. har med mig kamera, usb sladden och min laptop så dagliga rapporter kommer...

hästa!


Kommentarer
Postat av: Borga

Sorry Nattie att jag inte kom förbi, hade en sur-dag så jag var bara hemma! Hoppas du har det strålande på Öland!!!!vi får ses när du kommmer hem, en fika och kedjeröka hur låter de?;) pussssssssssssssss

2009-07-19 @ 14:31:42
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0