storstad och värme

det går fan inte ihop sig, men men..det finns dock alltid något och göra!

har haft en dolce vita dag i värmen med syster.
först fikade vi en is chai på expresso house. i sällskap av jessica, marlena, arnold och lisa.
en svänga förbi mc.
en svänga på stan, jag skulle leta en sommarklännings som jag dock ej hittade. så får leta vidare i sthlm...
till gynmottagningen. syster skulle dit, så nu har jag med vart ambitiös och bokat tid till nästa vecka uppe på us. bäst och se så man är frisk och sjukdomsfri..
sen en sen lunch på kolgrillsbaren. där jag vart igenkänd från tempo och från ryd (som jag flyttade ifrån när jag var typ 4-5 år), gött var det i alla fall!
en bänk på stan tog vi
sen kom jag och syster hem till mamma där hon och jessica satt och balkonghängde så då joinade vi dem

nu har jag handtvättat lite. missade min tid när jag var ute på stan.
har strykt och packat med mig alltför mycket kläder som jag är trött på, fast som jag egentligen inte haft eller använt så mycket..typiskt mig!
ska packa det sista imorgon, typ smink och dem tvättade kläderna.

nu ska jag balkonghänga lite mera innan jag ska ta en kalldusch.

ska möta upp mahira och bosniska ligan vid tio typ för en drink.

imorgon 9.45 åker bussen mot ett underbara stockholm och sen kommer jag hem vid 23 på söndags kvällen...LOVELY!

vi lär höras igen innan jag drar, om jag känner mig rätt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0