sanning eller konsekvens

sitter och lyssnar på kings of leon, gråter inombords att det inte blir något hultsfred i år men men det kommer fler tåg antar jag.

bara att jag är så jävla sugen på konsert nu, riktig konsert. sist var ju hassle, men det är ju ett tag sen nu och det var ju inte en stor konsert mer en intim. men en förjävlan bra sådan!!

gick till jobbet i spö regnet idag, och då betonar vi verkligen spö regnade. men jag ville gå och vill jag bågot då gör jag det, oavsett om det strålar sol en regnar.

hade ju lagt i ny musik i mobilen, så jag var ass taggad till att gå. om det är något som får mig att tända till så är det ju bra musik, bra NY  eller gammal musik!

kings of leon - sex on fire
mariah carey - obsessed
the game ft p diddy, usher, boyz 2 men & chris brown
pink - please don't leave me
beyoncé - ego
cidhino & doca - rap das armas
david guetta ft kelly rowland - when love takes over
yohanna - is it true
pitbull - i know you want me
kelly clarksson - i do not hook up
keri hilson ft kanye west & ne-yo - knock you down
a.r rahman ft pussycat dolls - jai ho
veronica maggio - 17 år
axwell,ingrosso,angello & laidback luke - leave the world behind
lisa ekdahl - vem vet




är hon inte helt underbar!


 


jag har slutat bry mig.
hur ska det nu bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0