måndagsklubben

jaha då var det måndag igen då.
denna måndag sitter jag inte på öland utan i mitt rum hemma i linkan.
men det går bra det med.

jag har vaknat till liv efter helgen.
tagit en förmiddagsfika med min kära kusin marlena, ypperligt trevligt med gott sällskap, en god smörgås och en kall is-chai..mums filibaba!

tog mitt ett varv på stan, och redan där visste jag att något skulle gå fel i min plånbok.
en timma senare och tusen kronor fattigare.
något stort fel är det ju på mig, tror ni man kan operera bort den delen av hjärnan som inte förstår att ekonomin i n t e räcker till sån slös shopping men gör det ändå.

jag är fattig som en svin, men snygg ändå.
aja utsidan är det ju som räknas (sägs det) och där ser jag ju bra ut i klädväg..ingen behöver ju ta sig en titt i min plånka denna månad!

kanske kan ringa pappi, ska fundera starkt påt!

för att förvärra ekonomin ännu mera så ska jag och melinda så klackarna i taket på magget ikväll.
inte riktigt min musik och mitt folk, men är man party än måndag då går bussen mot magget.
kan ju bli hur skoj som helst.
får ju i alla fall en kväll med en sån underbar människa som melinda och det är ingen fy skam i det inte..

ska hoppa in i duschen för andra gången idag och styla om mig för andra gången idag..får se om det blir någon gammal trasa eller något av det nya, har ju köpt en byxdress för 45 kr, det stavas R E A

hej svej på er!
trevlig fortsättning på eran måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0