lever jag eller är jag död?

jag är hemma igen, jag lever...
jag har ont överallt och huvudet är inte riktigt med i alla lägen.

i fredags kom titti och evve och hämtade mig vid sju på morgonen.
bilen åkte till mantorp park för en arbetshelg på veidec.
ett år hade gått sen veidec sist var och jag stod med mia kaos o dem i lucy's.
i år vart det öltält som station för mig istället. tält är trevligt, där brukar jag få stå. sånt gillar jag!
evve och jag hade wook och grill stationen med nenne och kocken.
men jag har sprungit till alla stationer och gjort all slags mat, pumpat tusentals med öl och stått 46,5 timmar i kassa  också på tre dagar.
fredagen var det eddie meduza covers och en massa runkaballe musik med liksinnat folk. det var kaos med andra ord, massa snorungar utan legg, lagning så vi fick be vakterna kasta ut dem, fjortisfyllor och bråk.
men samtidigt är kaoset bakom ölpumpen skoj. jag gillar stress, hanterar man det bara så går det utmärkt.
lördagen var det christer pettersson med covers på kända svenska sommarklassikers. skit bra!
alla vi bakom baren / kassan stod och diggade med och triggade upp kunderna till en massa dricks nivå.
evve och min dricks burk var flitigt aktiv.

det var då i alla fall som en kund kom fram med lite killkompisar och jag bara visste att jag kände igen honom och det kändes som blicken jag fick från honom att han kände samma sak.
vi stod och pratade lite och sen gick han.
han kom tillbaka senare, tyvärr lite mer berusad än vad jag hade velat.
sen stod han vid mig i 30 minuter tror jag och snackade.

funderar på sandra och det är killen från platenstrapppan?
mitt undermedvetna kanske känner och kommer ihåg honom...
det måste vara han, jag är nästan säker...
han är svensk och ljushårig det ända jag minns från han i platenstrappan..hehe vad fan jag kanske skulle hånglat upp han och sett om jag mindes bättre då
nej men fan att han var så full, och att jag jobbade.
han var lite ledsen att han skulle åka hem ensam till sitt hus, ja han bor i hus...hell yeah ;=)

jag vart måttligt intresserad, det var något med honom. kan inte sätta finger på det.
men hur ska jag få tag i karln?
hmm jag vet vad han heter i efternamn, två möjliga förnamn, vart han jobbar tror jag och vart han bor....och vad ska jag göra med denna information?
kanske försöka hitta han på facebook?
men han verkar inte som facebook typen..

aja...somnade åtta igår, vart helt jävla död.
tror jag börjar återhämta mig sakta nu efter 46,5 timmar på tre dygn med 7 timmar söm i mellan
ska rimga kussen och se om vi skulle leka idag, det är max vad jag orkar.
imorgon är det jobb tisdag-söndag..hel tid!
skalle-per ska vara chef i 2 veckor, se hur det går. oavsett så saknar jag redan chefen..nu har vi inte setts på en vecka. alltför lång tid..skavller behövs!
behöver hans tips om denna nya snubbe...
men skalle-per får väl duga så länge..men råd av en yngre känns ju så där...

nu ska jag leta vidare...pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0