kvalitetstid med familjen börjar närma sitt slut

TACK GODE GUD!
har aldrig längtat efter ensamheten mer, hehe nejrå älskar denna spontan semestern..den är välbehövlig och underbar..men ensamheten är inom räckhåll, LOVELY!

igår effter vi vart hela dagen på ölandssjurpark och sett världens farligaste djur..kommer en förklaring på den sen i bildformat.
så åkte vi hem hit till campingen.
jag vart skit tjurig när jag insåg att jag glömt min ljusrosa bik bok tröja på djurparken.
dem tjatade att jag skulle lugna ner mig, bli glad och ta mig en grogg. heheh det ångrade dem sig att dem sa.
drack så det hette duga igår, vodka och tranbärs burn...mumma!
en halvliter minst fick jag i mig, och fy fan och vakna upp i en trång villavagn med sex andra personer varav tre barn idag.
alla är på om allt.
alla röster gör ont i huvudet.
som tur är nu så är dem på långpromenad.

JAG HAR EGENTID!

värsta jag vet när jag inte får egen tid. det MÅSTE jag ha! oavsett var jag är eller med vem jag är.
musik och jag måste få tid för oss själva, bloggen och jag...sömnen och jag!
TANKARNA och jag...dem är inte ett idag. är arg på min dröm från i natt, vill inte att det ska bli verklighet. vill inte vara sån! usch försvinn ur min hjärna. onda, dumma tankar.

nehe om man skulle ta en lång och skön dusch och försöka se lite fräsch ut. nu, fy fan så jag luktar..brännvin och fuktig pyjamas doft!

DUSCH, JAPP!!!

i helgen, öl pump och jag är ett.
sånt gillar jag!
bil killar blir fullare och fullare.
sånt gillar jag!
tempo i öl tält.
sånt gillar jag!
möller personal.
sånt gillar jag!


hej då, snart är jag hemma. imorgon kväll, men då blir det EGEN TID & SÖMN.
torsdag blir det SOVA UT, långpromenad till jobbet för ett kvällspass med skalle-per
fredag, 06.55 går bilen mot öltältet, sen k ö r v i...................................................................

HÄSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0