jag tror jag blir fly förbannad!

igår innan jag somnade så såg jag något som fick mig så full i skratt först men sen spårade ur, men det avslutades så bra.
sen nu när jag kom hem från jobbet så hade jag fått ännu mer mail om detta, så jag tänkt vad i helvete. men jag gick in och kollade. och jag trodde jag skulle smälla av, för fan ge dig. jag avskyr verkligen folk som trycker ner andra människor. usch, vem har uppfostrat dig? vem gör sånt mot andra människor? jag har aldrig förstått hur man med vilja kan psykisk eller fysiskt misshandla en annan människa. trycka ner en människa som man är fullt medveten om är svagare i sig själv än en själv.

jag tror det bästa om folk till motsatsen bevisat. som en kund på jobbet som kanske inte ser mig djupt i ögonen och har en massa tatueringar som indikerar lite hans åsikter om vissa folkslag. men jag försöker ändå tro det bästa om honom, tills han bevisar något annat.

fördommar och tankar om folk har alla människor, och jag tycker man ska känna en människa innan man yttrar sig men så funkar det ju inte, vem gör det med alla människor? inte jag i alla fall, men vissa saker kan man bara av att  fått höra från andra, bilda sig en egen uppfattning om denna person eller dessa personer.

ibland skulle jag bara vilja gå i mellan, jag är stark jag klarar det mesta. speciellt från en människa jag inte har en personlig tillhörighet med. men livet funkar inte så, människor måste få ta livet i sin egna takt och gå igenom livets process själv utan att någon som hoppar in och tar över.

men vad roligt det nästan vore, se denna människan som utspelar sig vara så stark, men är svag.. för alla som trycker ner andra gör det för att må bra själva för utsidan inte går ihop med vad dem känner på insidan.

varför går ni bara på dem svaga, är ni rädda för oss som är starka?

nej nog pratat om det nu, blir bara ännu mera irriterad.
haft en bra dag på jobbet, som alltid.
bjöd grabbarna på egen bakad kladdkaka till eftermiddagsfikat, då blir dem så glada.

nu ska jag duscha, dra ett varv runt ån och sen??

hmm..vet inte..det återstår att se!
är ju ledig nu tills på onsdag förmiddag!

härliga tider ni gott folk, vi hör la snart igen skulle jag tro..tills dess...HÄSTA!!!

Kommentarer
Postat av: Borgis!

Men nattie, vad är det som hänt?:S är det den jag tror att det är? var inne idag på ditt jobb, letade efter dig, men ingen nattie syntes till:( buhää.

du kanske hade slutat var inne runt 18.30 typ. vi får ses snart igen! pussskraaam

2009-07-13 @ 19:29:27
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0