jag ska bara jag ska bara....

typiskt nathalie ord, tror det är uppfunnit åt mig.

dagen har bestått av jobb, 10-18. varorna var färdig plockade tills 14, då jag hade fyra timmar kvar. sen dess har vi alla städat på lagret och butiken så nu är den och jag renare än någonsin av rengöringsmedel till max.
gillar sånt skarpt, renlighet är min grej på alla ställen förutom i mitt hem. både i mina egna gamla lägenheter och sen nu hemma hos mammi, snart återgår jag ju till eget men då kommer jag nog sköta mig, hoppas jag i alla fall! är ju van och städa tre vånings hus så en liten lejlighet borde inte vara så svårt..;=)

en rolig sak när vi skulle fika, såg jag pumba vid bankomaten genom personalrums fönstret..kollade lite åt höger och upptäckte en SKALLE-PER! vad har jeffan gjort med håret vart det en liten snackis om, gjort o gjort han har ju gjort av med det. sa direkt att det måste vara en fyllegrej om jag känner han rätt. om det stämde ju gav han mig svar på sen.
aja, ett tag tills han är tillbaka nu, hoppas det växt ut tills dess. föredrar han med hår!
diggar skarpt att vi är tillbaka till där vi var, där vi trivs och passar som bäst. som sjukt bra arbetskollegor!
fick för tiotusonde gången idag höra hur glad han är att vi ska jobba ihop i höst, och det är jag med. inte bara med han utan med alla, älskar verkligen mina kollegor och mitt jobb starkt. vill ju plugga men eftersom min drömutbildning inte ville ha mig detta år så får det vänta ett år och fram tills dess ska jag ha sjukt kul på tallen med jimmy, moster, jeffan och co.

skulle kanske blivit en öl på kvällen men blev chips häng hemma hos sandra istället. vi disskuterade hiphop festen på måndagsklubben på måndag, men folket som ska dit är inte riktigt dem vi vill ska vara där när det är hiphop fest. finns alltför lite sånt folk i linkan eller det är nog för att jag är kräsen med.
hade ju dock vart roligt och dansa lite wiggah dans men vi får planera in en norrpan kväll istället...

nu måste jag sova och det betonar vi måste. ska jobba 8-20 imorgon, upp lite innan och stryka, göra matlådan och packa en väska inför kvällen efter jobbet.
sofia, ida och pantéa hämtar upp mig och borga utanför lagerdörren på jobbet strax efter åtta. blir lite förkrök i bilen till lokalen utanför mjölby.
hoppas verkligen det blir den festen som utlovas, eller egentligen så blir det vad man gör det till och vi är taggad till max så det blir nog kanoners ni!!

sen jobb på söndag och sen är jag hemma och kan njuta av livets goda innan jag går på jobbet igen på måndag morgon!

livet är tufft men så jävla bra!
detta är nog en av dem bästa dagarna på länge.



allt är precis som det ska vara och det gillar jag

hej och hå nu säger vi SKÅÅÅÅLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0