Jag har slitit ut så många skor, i en stad som ingen längre bor

blivit allmänt lat, nej lägger mig sent och vaknar sent. sitter här och ödslar tid och sen tar jag på mig jogging skorna och går till jobbet.

idag måste jag dock förbi systembolaget med.

har tänkt och tänkt, som alltid. nej men om sandra ska joina så kanske hon och jag bara kan halsa en flaska här hemma innan vi går ut, slipper jag ta med mig kläder till jobbet och super stressa och möta upp dem andra ute. för mahira är prio ett att träffa som ska resa iväg som en fågel nu ett tag.

har ågren för att jag ska vara på sjukhuset 09.15 imorgon, jag måste verkligen hinna upp och gå dit. kul och lukta alkohola, men men såna smällar dem får ta i sitt jobb.

måste bara berätta efter jag stängt av datorn igår, hehe så lyssnade jag på musik på mobilen ett tag. vissa låtar fick mig verkligen att gå igång. så låg och rockade loss som fan i sänga min. måste sett skit roligt ut om man filmat det, typiskt mig att vara helt c r a z y!!!
samma sak när jag går till jobbet, går och små dansar lite i smyg, tur att det inte är livat på den gångvägen numera under semestertider.
får skaka av mig riktigt rejält ikväll, tror det är det jag behöver.



( fel datum )




ses vi på dansgolvet?



Snurra flaskan
jag har aldrig
sanning eller konsekvens
vad vill du veta om mig?
fråga bara
jag berättar vad som helst



synd bara att du nu är tillbaka på ruta ett...

Kommentarer
Postat av: Borgis

är det därför jag är så förtjust i alkohol;) haha

dessvärre är det en fin ingrediens för att glömma! :P



Hoppas nattie mår kanoners och får en hejdundrans bra kväll ikväll, antar att du ska till platens!? ;)



ses säkert på lördag! PUSSSSSSSSSSSSSSSSS

2009-07-08 @ 18:51:56
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0