jag glömmer aldrig bort min tonårssynd

fy fan vad jag har syndat.

oh vilken kväll, en riktig partyonsdag i all ära.

sandra mötte upp mig utanför porten när jag kom från jobbet. jag hann med en snabb dusch o snabb sminkning innan vi gick på alkoholan. det gick fort, fort som bara den.
jag hann med ett klädombyte, kände mig mer bekväm så..sandra vet varför, heheh!!

sandra gick i förväg för hon skulle hämta ut pengar, jag stannade kvar hemma och spydde. jag som precis igår hade stått och sagt till chefen att jag sällan spyr, det fick jag igen.
men som alla som känner mig vet är att jag spyr en gång på förfesten och sen mår jag ass kalas och kan lätt gå ut och även dricka vidare. precis det jag gjorde igår!

mötte dem andra där, frågan är ju om jag ens umgicks med dem. men dem känner mig, jag lever mitt eget liv på krogen. oftast men någon randome person som jag hittat någonstans tills jag byter ut den och hittar en annan. typiskt mig, har alltid varit och kanske tom alltid kommer vara!
jag trivs bäst så i alla fall, när jag får göra PRECIS som jag vill.......

kändes dock som hela boda var ute, himla trevlans!
har dock lite ångest idag, usch vad saker och ting kan bli fel eller snarare se fel ut när man är full.
stackars pumba som säkert tusen gånger igår fick höra hur jävlans snygg han är....oj oj oj vad jag säkert sa det många gånger. som tur är var det ju en komplimang!
vad jag sa till tim alla gånger kan jag inte heller minnas, men tror jag inte sa något jätte hemskt där...får jag hoppas på i alla fall, jag har ju inget minne nog att minnas det.

pratade med en viss snubbe sista halvtimma, så nu är en vän till mig väldigt burken på mig. men jag lovar att jag inte sa något pinsamt, du behöver inte oroa dig. jag tyckte det var lite roligt och reta dig bara, och du tog det på rätt sätt först men sen fnatt det te i dig och du blev riktig burken. får väl ett samtal av dig snart, om inte jag tar tag i det efter jag skrivit klart detta inlägg.

citygrillen äger. jag fick min klubba som alltid och en burgare utan SENAP!
dock var det några stycken som visste vem jag var och sa mitt namn, du är ju nathalie?? och grejer...allvarligt är jag verkligen hon...nej men oh vad jag inte gillar när jag inte känner igen dem men jag tror jag gör det när jag tänkt efter idag.

fortfarande full imorse när jag vaknade, legat och vridit och vänt mig hela morgonen och känt som att jag suttit på en karusell
sandra ringde väl vid tolvsnåret och pratade av sig om hur hon mådde. skit där med, en spya där med! helt otroligt när man går igenom incidenter från gårdagen och får a-ha upplevelser på gott och ont.
eller när sandra frågar, var du på toan någon gång? och jag inte har den blekaste om jag var det eller inte...

har precis snackat med chefen ännu en gång, och nu har jag sagt att jag kan ställa upp och jobba idag 17-20.15, orkade inte ta mig dit till tre, ska försöka vila en stund nu och ta ett långt varmt bad så jag är pigg och fräsh (så gott jag kan) tills klockan är fem.



fördrink hos mig, eller snarare drinkar



innan klädbytet



suga kan hon allt!



en bild säger mer än tusen ord!



jag var inte tillräckligt begåvad för att lyckas ta en kort på oss allesamman



så sandra fick ställa upp som kamerakvinna



kan jag se lyckligare ut?



hade öppna skor på mig igår, fick mig en chock när jag snackade med sandra i luren och såg på mina fötter och insåg att dem var svarta, som tur är så är det bara lite smuts och inga nekros tår, det hade varit illa det.

nu är det vila, ett varmt bad och sen gå in till mamma en svänga som jag hör kollar på shan the man dvd'n

hästa!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: P

"Jag tyckte det var lite roligt och reta dig bara, och du tog det på rätt sätt först men sen fnatt det te i dig och du blev riktig burken."



FNATT DET TE I DIG!!!!

HAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!

:D:D:D:D



Östgötskan.

2009-07-09 @ 22:19:31
URL: http://panteas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0