jag gav upp för länge sen, men har funnit gnistan på nytt!

men nu jävlar i aman ska jag ta tag it igen...

är hemma, hungrig som fan och orkar inte göra matlåda heller för då blir jag bara mer hungrig. ska inte äta så här sent. men kanske hinner slänga ihop en pastasallad imorgon bitti, det blir bra det!

tog en mysig morgonpromenad till jobbet idag.

har slitit som ett djur på jobbet idag.
"chefen" har suttit i kassa och hostat.
jag har fixat mejerit, frukt o grönt, läsken, frys brödet, städad lagret o personaltoan, sprungit till posten, gjort hela kvällstängingen och en massa annat. märktes att vi var folk kort. är helt jävla död men fy fan vad jag har haft roligt, älskar stress och att ha mycket och göra.

jobb är mitt liv nu, jag fokuserar på det. struktur behövs!
dock har jag inget socialliv. jag som alltid sprungit ute om kvällarna på krogen, fika eller filmkväll med vänner dag ut och dag in. men jag pallar inte det på samma sätt längre. man längtar bara hem till sin ensamhet efter en tuff dag på jobbet. men lite blir det nu i dagarna som kommer.

sandra har jag inte träffat på evigheter, nanna är det en vecka sen sist, pantéa vet jag inte ens om jag sett sen vi kom hem från sthlm, sara är det väl snart en månad sen, mahira är det med några veckor sedan men hon är ju i alla fall utomlands, kussen han jag träffa en svänga i måndags, men stora syster var inte igår heller.

fy skam på mig, bättring!

stora sis informerade mig nyss om kl 18 på fredag så är det utesevering med sara, syster, kussen, liza, mormor, mamma och morfar.
trevligt!
min filmkväll får framskjutas som vanligt, men kvalitetstid med familjen går först.

på lördag blir det grillning efter 12 timmars passet på jobbet. jag missar nog grillningen men inte harrys...
ska ju hitta mig en 24 år, lite finare och lite bättre.
nu ska jag jag in på match.com...någon som hae varit intresserad av min profil fick jag mail om!
vuxenpoäng på mig, men jag fegar ju alltid ut i slutändan ändå.
men det är ju roligt och låtasas våga i alla fall.

kan dock inte släppa snubben från helgen.jag fastnade för honom och så fastnar jag ytterst sällan!
ska jag behöva åka och knacka dörr i normlösa för att få träffa han igen?

nej match, sova och sen rullar ännu en dag igång

Kommentarer
Postat av: Borgis

Tjena natta! haha vad komiskt, Jeff gjorde likadant igår, utan svar.. jag har ju hög musik när jag cyklar vettu, därav hörde jag inget.. fast jag kollade faktiklst upp mot kajja idag,men såg ingen. vet du vem det är jag ska dejta? ;) eller det kanske jag redan sagt? Norrlänningen från festen i mjölby (henkes kompis) kul !! :) han verkar jätte bra! vi sviker faktikst harrys på lördag, alla kommer ju inte komma in, så vi kör platens istället, kom du med! Har 15 fribiljetter! vore as kul! vi får fika nästa vecka, har du någon tid? puspsusssss

2009-07-30 @ 22:15:07
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0