ja, förlåt för att jag är patriotisk

vad fan blir tokig på min kära stora syster och min mor.

efter jag kom hem från min lång promenad så har jag bara syndat.
frågade nanna om hon hade tid för mig, vilket hon inte hade förrän på torsdag. och sen gav jag upp, så sugen var jag ej på att underhålla eller bli underhållen.

istället har jag spenderat kvällen med systrarna och mammi. synden ligger i chipsen, dippen och colan. usch usch efter min promenad, men är det folkfest så är det. vi har i alla fall kollat på halv åtta hos mig eftersom dem denna vecka är i linköping. sen har vi sett allsång på skansen och nu kollar vi eller nu är det bara jag kvar som inte gett upp...jag kollar på viktorias födelsedagsfirande på solliden.

jag älskar allsång och fira viktoria program, patriotisktt och underbart!
mamma är väl sisådär, men hon ska alltid se
stora syster avskyr allt sådant
och lillasyster älskar allt med musik och dans...sen att få se alexander ruback och måns zelmerlöw...

en hemlighet, JAG MED!!
är lite små förälskad i alexander, med den där underbara norskan med.

oh vad jeg vill snakka litt norsk med dere, men ni kanske icke könner vad jeg skriver då?
eller gör dere de??

nei, jeg må skrive på svensk, blir lättast sån.

oslo, vi måste träffas snart!! viktigt.....

aja om man kanske skulle se klart programmet och sen lägga sig och läsa lite jens lapidus.
imorgon blir det jobb 9-15, sen vet man aldrig vad som händer och sker i mitt liv.

hässstttaa!!

ps. beställt lite kläder lagom till lönen, känns dåligt eftersom jag lovat mig och inte shoppa på ett tag men jag kan inte motså lite rea.
värre blir det snart när alla höst kläder kommer in, med country teama....I LOVE COUNTRY!

därför ska jag njuta av jill johnsson nu.....

bye bye bye.....................



mor med apan i bakgrunden



storasyster, sandra



lillasyster sara och kussen som heter matilda men som jag kallar sessan
 
s

avslutar dagens bild på min partner in crime. min älskade kusse, marlena. som jag bruka träffa varje vecka men nu har vi varit dåliga på det på sistone, men på lördag ska vi visa vad vi ekströmare går för!

ya'll better watch out....

Kommentarer
Postat av: Nanna

Sorry, hun! Men på onsdag är jag din! Alexander är helt underbar!!!! Han e min blivande man ;)

2009-07-14 @ 23:29:37
URL: http://nannizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0