in loving memory

...of michael josep jackson

har precis bölat mig igenom hela minnescermonin med mamma, syster och lisa. grät mest när brooke shields talade, usher sjöng, jennifer hudson sjöng, hans dotter pratade och heal the world låten på slutet.
en tragisk död men en enormt fin begravning.

and he will live on forever and ever....

jobbat idag, blir så sjukt trakasserad och mobbad på mitt jobb av grabbarna. ensam tjej då blir det lätt så. men jag är inte blyg jag inte, jag tuffar tillbaka. hehe är väl mest jag som provocerar och förtjänar all skit jag får, men det är sånt som man håller lite hysh hysh om så alla tycker synd om mig.

sjukt sugen på cigg och cider. har förätit mig idag när jag bara rökt EN cigarett för att jag ska försöka och trappa ner. blir fet istället, bra bra!!
men får blir imorgon istället när det blir lite förferre och utgång!
lilla mahira ska ju resa bort, och det ska ju så klart firas med lite alkohol och skaka rumpa kväll.
jobbar ju kväll så blir att dra till barhäll direkt efteråt och svepa, men det brukar väl inte vara några större problem för mig...

planerna för lördagen börjar gå framåt, tror vi fixat bil nu så vi kan dra till festen utanför mjölby. efter ett tolv timmars pass för mig så lär ju jag vara full innan klockan tio det är en sak som är säker. måste dock vara tillbaka på jobbet till tre på söndag, kommer det att gå? måste se över det lite mera....

känns som livet går ut på att jobba och festa numera!!
hmm...som det alltid har gjort med andra ord!

men det är ju LITE värre på sommaren, till hösten MÅSTE det bi bättring både för hälsan och för plånboken

nehe om jag skulle lägga mig och sjunga en svänga (sätt på öronproppar)

FÖR NU KÖR JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0