i'm no ordninary girl

fy fan, idag har bitterfittan visat sig alltför ofta.
inte vart bakis, inte det men humöret har inte vart på topp.
hade en timma mellan halv tre och halv fyra då jag trodde jag skulle koka över.
men inom service måste man hålla pokerface..inte alltid det lättaste!

har en period nu, då jag är trött på folk i allmänhet...

förutom en underbar lite pingla som hetter setterberg. vilken känslomässig stimulans den människan ger mig. inte alltid det gamla vanliga ytliga. under ytan behövs med skrapas på ibland.
hoppas du kommer in i linkan, men annars så har du i alla fall mig som besökare i kalmar i höst.

ligger i min säng och ser arbetsveckan framför mig.
har bokat in en dejt, med mig själv.
pratade med sandra nyss och det är ju uteslutet att vi kommer hinna ses...
men kom på mig själv då när jag sa det till henne. på fredag ska jag, min säng, en film och en ostebågepåse ha en dejt.
och ingen annan får vara med!
underbart med ensamtid, alltid uppskattat det..men mer på senare år tror jag!

tur man är singel med och får ha ensam tid när man vill.
i alla fall tills man hittar någon som är 24, lite finare och lite bättre...som jag har som motto numera!

har min lill sis tv programs intro sång på hjärnan..så himla bra popdänga!
har den på repeat nu...





hoppas ni med får den på hjärnan, så jag inte är ensam.


nej nu ska jag ladda ner något serie avsnitt, längtar tills alla nya säsongerna startar!

jag var on.
nu är jag off.


bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0