här styr man och ställer

vart inget sjungande.

skulle satt på sweet home alabama för hundra elfte gången, är riktigt svag för den filmen men har ej hunnit så långt.

har flyttat över bilder och musik på datorn så jag fått mer datautrymme. kalas kalas!
snackat med sändra dee och settberg på msn

men bäst av allt haft en liten diskussion på facean om lördag med fia, pänt och ida. så nu är det bestämt, fia's pappas bil är fixad så på lördag 20.20 blir jag upphämtad utanför tempo av brudarna och sen kör vi mot mjöby och festligheterna där!
nu gäller det och veta vad man ska ha på sig...hmm lättklätt'?? i linkan får det ej bli för, som i sthlm...detta ska jag klura på någon dag nu så får vi se vad jag kommer fram till i slutändan.

och sen så verkar det som sändra dee är på g för imorgon, hon kan ju inte missa platens?
jag kan minnas på en hand två gånger vi missat en partyonsdag på platens och det var när hon var på rhodos för några veckor sedan och sen förra veckan för då mörners hängde jag och sen även hon till deras stägning och sen skulle sandra jobba morgon så jag fick infinna mig i att inte gå ut.

onsdag, det är ju då det brukar rycka som mest i våran alkhol, cigg, skaka rumpa och partytarm. det vet ju alla likaväl som vi! det går inte att förhindra eller förneka, nej nej!!

nehe..vad ska jag hitta på nu, kanske se min lilla film efter allt...

natt i li natt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0