han tror han kommer vinna, men jag vet att jag kommer göra det!

då har man kollat på underbara underbara vinterviken.
då har man kollat på underbara underbara sweet home alamba.
då har man dreglat åt david tainton.
då har man dreglat åt josh lucas.

sen har jag och jeff nu bestämt , att 1 septermber startar tävlingen. han kom så sött på att för att det ska vara en riktig utmaning så ska förloraren framför alla på jobbet behöva säga att den andra är bättre. alla som känner mig och även jeff vet att det vill varken någon av oss säga.
så ingen tvekan om att vi båda kommer göra vårt ALLRA yttersta för att vinna.
spännande spännande...

nu borde jag sova, men är sjukt pigg så borde sätta på en till film..gråta lite och förhoppningsvis bli trött på det viset!

älskar verkligen när man återses, och skapar nya band på äldre dagar...diggar sånt skarpt!!

nej nog bloggat för dagen, känner att jag börjat få musarm efter dagens bloggande, facebookande och msnande..

hejrå på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0