guess who's back?

det var bara lilla jag om du nu önskade det vore någon annan.
nu är kvalitetstid med familjen över för detta år och tack gode gud för att det är ett år kvar tills nästa...heheh nejrå!
jag tar allt i bilder imorgon, orkar inte lyfta bort laptopen från knät, gå 5 meter och rota efter usb kabeln till kameran. så det får bli imorgon när jag är människa igen.

när jag kom hem låg jag död i sängen, men visste att jag behövde aktivera mig nu på kvällen för att komma tillbaka till rutinerna som jag behöver nu när det blir tidiga och extramt sena dagar ute på mantorp park fredag - söndag.

så en fika med nanna blev det!
hade på mig ny ut hämtade klänningen och jeans jackan..som by thw way pantéa är ofantligt lik din så den kan vara likadan. men vi får ringa om vi ska ses och inte ha på oss densamma..det rer sig!!

en milshake och nanna tid, det gillar jag i mängder!
har sett båda mina "vill sätta på här och nu runt hörnet" hip hopare. som är aja baja av två enkla anledningar
1. dem är yngre och jag vill ha en äldre
2. jag har lovat mig själv, inga mera bad boys bad boys

3. MEN JAG KAN INTE SLUTA DREGLA...och jag vill jag vill!
men icke icke...

sen fått upp ögonen för en nya snubbe som jag sett i ett nytt ljus, nanna med tyckte han var het så vi får väl bråka om han!
jag som senast igår skrev till en och sa att jag tagit mig en liten paus från spanandet. vilket jag egentligen har gjort på utsidan men inte på insidan..det ligger i min natur och söka efter guld i varje gruva jag går!
och det är ROLIGT!
jag har ingen depp period, jag är glad, känner mig oftast väldigt kvinnlig och attraktiv numera och jag trivs med livet förutom att jag måste rappa på med att hitta mitt eget place igen så jag kan busa bäst jag vill!
eller mest ha mina egna fina möbler, inreda och bara stöka ner och slippa höra karolinas tjat "du borde ta tag i städningen nathalie, det växer ju loppor i ditt rum när det ser ut så där"

jag vill jag vill....
jag ska jag ska...

och sen kom dagen jag haft en paus från ett tag.
vad har det gått, knappt två månader och sen är vi tillbaka på ruta ett.
han hade ju raderat mig från vännerlistan, som han alltid gör när han gjort något kriminellt och folk är ute efter han.
han raderar mig, byter namn och sen är han ute ur mitt liv eftersom jag då inte orkar messa för då blir det bara en massa struntprat igen, oftast på fyllan för min del.

innan jag gick ut så hade jag på mailen fått en vännerförfrågan på bebo som jag visste var han, jag accepterade.
nu när jag kom hem så låg det ett mail i inkorgen om att jag på bebo fått ett mail av någon..hmm undra vem det kan vara, jag öppnade.

och fann...
so whos the lucky guy then that ur seein???
are use cuming bk over 2 scotland soon or ares use just going 2 leaver it u will have 2 give me a phone again cause u haven't got ur number.xxx¨

sen på wallen hade jag också fått'
hey strainger hows it going u still over in sweeden or are u somwhere else these days??
what did u get up 2 at the wknd?? whats ur plans for this wknd??xxxx

och nu sitter jag här och undrar vad jag ska svara.
första frågan är lätt, jag träffar ingen längre. underbart lätt!
andra frågan om jag ska komma och hälsa på i skottland, hmm betydligt svårare. jag vill till skottland och jag ska till skottland jag vill till dundee och jag ska till dundee...men när är den svårare frågan?
klart jag ska träffa honom, men han ska inte vara målet med resan. han ska bara vara en punkt av den.
och svarar jag att jag kommer, då tjatar han ett par dagar. jag säger att han får komma hit, vi tjötar på om det ett tag..kanske ett samtal på fyllan nästa gång och sen börjar vi bråka om att jag aldrig kommer och jag vill inte åka dit ensam pga hans större problem med allt skit han har för sig som han alltid säger han slutat med men jag vet att han ljuger men jag vill tro på honom. sen tar han bort mig, och addar mig och skriver ett mail och då är vi tillbaka i samma veva som pågått sen 10 februari 2006 eller kanske början på februari 2007 när jag kom hem andra gången.

när ska detta få sitt slut?
varför accepterar jag?
varför svarar jag?

han är min dröm, som jag inte vill ha men inte kan sluta drömma om!





vill känna känslan ingen, fast med en redig karl och inte en gammal flamma, därför detta gamla nostalgi kort



vad fin han har blivit, det kan jag ju inte förneka



så här ska det se ut..tatueringar, ölmage, brunt hår & bruna ögon.

censur för vad som pågår i min hjärna just nu!
det är inte barnvänligt kan jag lova, så det får förbli osagt!

nehe då ska jag börja skriva på ett svar tillbaka nu då.
jag ska komma snart, vill inte komma själv och vill du inte komma till sverige då?
kan ju det här med svarsmeddelande i min sömn så blir inga problem där inte.
sen dra iväg ett sms till någon av dem 5 numren jag har till han så han har mitt så det blir ett fyllesamtal snart igen och förmodligen några l o v e messages i natt..
man vet aldrig vad som händer, eller i detta fall man vet alltid vad som händer.

HÄSTA!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0