en bög, en kung och en alkis

här ska ni få en inblick i hur det är och leva i eliten på tallen

Jeff Andreassen: jag tror jag köper ett torp och flyttar ut på landet:D
Jimmy Dahlgren: Ta med mig då :P
Jeff Andreassen : hahah ah får göra det, du får bo i jordkällaren då :P
Nathalie Ekström : bögen, kungen och alkisen...alla kan vi väl bo där ihop eller ;=)
Jeff Andreassen : haha nathalie du får ta o bo  i utedasset:D
Jimmy Dahlgren :) :)
Jeff Andreassen : duger det?:)
Nathalie Ekström: JIMMY!! du låter väl inte honom behandla mig på detta visset. hejdu hejdu vad jag ska slå dig imorgon när vi ses, eller vi ses ju inte imorgon men nästa gång. nu skriver du något snällt om mig istället
Jeff Andreassen: hahaha..men om du bor där så blir det billig hyra ju:), inget dumt menat:D
Jimmy Dahlgren: hehe, jag tänker lägga mig i erat lilla...mmm vad det nu är!! :)
Nathalie Ekström: jimmy, det är det här jag har försökt förklara för dig på jobbet. han mobbar mig, är elak och utsätter mig för elakheter och jag bara sitter som en tyst mus och bara tar all skit...usch vad den där jeff är hemsk mot mig!!
Jeff Andreassen: hahah:D jag tycker om dig med stumpan:P
Jimmy Dahlgren: hehe... o det vill du att jag ska tro på!?? Du har väl aldrig suttit tyst i ens 1 min... :)
Jeff Andreassen: det tror inte jag heller:D bra jimmy:P
Nathalie Ekström: jeff: för att du ska tycka om mig med, så ska jag tycka om dig..HELL NO!!
jimmy : usch för dig, att du ljuger helt öppet om mig på facebook...trodde verkligen bättre om dig!
Jimmy Dahlgren: Sanningen ska ju fram någon gång hjärtat!! :)
Jeff Andreassen: det ska ju det:D
Nathalie Ekström: först stumpan och sen hjärtat, och så behandlar ni mig så här....
Nathalie Ekström: jeff umgås med dig jävla pling pling pling istället o jimmy ruttna bort i sturefors eller gå vilse i vidingsjö spåret ;=)
Jeff Andreassen: haha!!är du bitter?:D
Jimmy Dahlgren: mmmm.... du skulle sakna mig sååå då.... :P
Nathalie Ekström: som fan, trodde jag var någons hjärta och stumpa men jag känner mig som personen som får bo i utedasset...schyrra!!
Nathalie Ekström: mm när du står med dina kyclingar och inte märker av skönheten med näsan tryckt i fönstret ;=)
Jimmy Dahlgren: haha... tur jag inte titta upp då ju.... :P
Jeff Andreassen: mm bra stumpan då vet du ju din plats:D
Nathalie Ekström: stumpan inte mig...för din plats jeff, den är för grov för att ens nämna på facebook!
och jimmy finns inte tillräckligt med ord för min besvikenhet..
Jeff Andreassen: det är så synd om dig nu STUMPAN!:D
Nathalie Ekström: nej det är de inte..ni är smutsen under mina skor från och med nu.
nu får nig aldrig mer ta del av en underbar fredagsfika med mig och min kladdkaka!
från och med nu är ni mina arbetskollegor och inte mina vänner.
oh vad ni kommer komma krypandes när ni inser hur tråkigt det är utan nathalie och henns alla bus och skojigheter..
då när ni kommer krypandes ska jag påminna er om detta samtal.... Läs mer
STUMPOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jimmy Dahlgren: Love you tooo! :P
Nathalie Ekström: vår kärlek är bruten..
Jeff Andreassen: haha du kommer ALLTID älska oss går inte göra något åt det!!:D vad har du druckit ikväll STUMPAN:P?
Nathalie Ekström: nej jag säger det nu, från och med nu så är ni kollegor o ingen annan kärlek existerar från min sida.
NI ÄLSKAR MIG!
önskar jag hade druckit mer så jag hade kunnat ta detta bättre, tårarna bara rinner nu nedför kinden när ni behandlar mig på detta viset...
Jeff Andreassen: nej jag trodde du hade fått vätskebrist?
Nathalie Ekström: trodde du ja..men då trodde du fel.
och jimmy, nu ska jag kedjeröka bara så du vet vad du har startat i mig nu...att jag röker...massor!!

the end.

nu har jag äntligen vaknat, tror jag måste ringa en doktor så mycket som jag sover nuförtiden. jag måste vara helt slut av någon lustig anledning.

igår kväll tog jag en cider efter jobbet med nanna, köpte med mig lite mat hem..hade ovanstående samtal och sen somnade jag som en prinsessa i min underbara säng.

nu måste jag snabbt in i duschen och se vart syster och mammi är, får se om jag hinner umgås innan jag måste till jobbet!!
jobbar kvällen, efter får jag se vad som händer och sker.
jobbar ju kvällen imorgon med.
sen blir det utgång på lördags kvällen efter jobbet.
sedan är det söndag och då ska jag ändå till tallboda på min lediga dag för att min lilla sysling eller jag kanske måste börja säga stora fyller äntligen 18år!



Jenny Johansson, 910719

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0