det va la en första gång

nu är man på betydligt mycket bättre humör.

lagade te mig en middag efter många om och men vad jag skulle laga, eftersom inget dög. blev sweet chili fisk, med egen gjord sweet chili dressing eller snarare sås med grönsaker och färskpotatis.
man är ju kung i köket!

sen var det bara och dra på sig kläderna och dra ett varv runt ån, se lite snyggingar, andas lite frisk luft, lyssna på underbar musik..och bara njuta av livets faktum!
tog direkt gångvägen till sandra efter så det vart några extra kilometer, perfa!!

väl där har vi bara hängt och häng. eller mestadels så har vi pratat om alkohol och mat, som vi alltid gör. vi är ju matälskande alkolister så det är väl inte så konstigt.
lördagar, dricker vi och går ut
söndagar, är vi bakis och helt döa
måndagar, då rycker det i alkohol och danstarmen på oss

hjälp oss någon?

måndagsklubben vart försent, vi hade ju missat bussen.
sandra drack ett par glad vin, och vi undertecknar att jag drack INGET
vi lyssnade på mia och klara klipp på youtube och på gammal fjortis musik / hip hop från förr
bettan blev sugen på en spontan utgång som bara hon och jag kan lyckas med, men nej jag var inte så på.
onödiga kalorier var mitt svar, och sandra bara skratta och sa " sen när fan har du börjat bry dig om kalorier"...sant sant iofs, vet ju hur det blir på onsdag / lördag ändå.

eller onsdagen verkar osäker, sandra säger att det inte blir något med partyonsdag på platens, (våran tradiotion) denna vecka. så jag får ju vara hemma då och vara hälsosam och räkna kalorier tydligen!!

nej nu ska jag sova, är ledig imorgon. så får se vad det blir utav dagen!
sandra och jag snackade om bag-in-box och räksmörgåsar, men det återstår att se.....

kommer ni ihåg dessa underverk!





lilleman ft gonza - tonårstankar



ayo - betongdjungelboken



petter - mikrofronkåt


det var tider det, även om man fortfarande är ung så känns det som man är gammal!

Kommentarer
Postat av: emilia

Hejsan=)



Kolla gärna in min blogg och komentera mitt senaste inlägg, tycker du det är snyggt eller hemskt??



kram<33

2009-07-14 @ 13:56:50
URL: http://emillliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0