det börjar närma sig med stora steg

tror jag börjat få musarm så mycket tid som jag spenderat vid denna datorn denna veckan.

ingen bio, ingen fest, ingen fika...ingenting..eller jo en slappiskväll hemma hos sändra hade jag ju i måndags!
inte likt mig men vi skyller på vädret.

har sällan vaknat upp så här kry och glad en torsdag, så något posetivt kom det ju i att inte gå ut igår. fast jag hellre hade mått dåligt idag och fått varit ute igår.
men men nu är det torsdag och då är allt partysug borta, kroppen är liksom inställd på det. ingen alkohol på torsdagar!
vem vill gå till platå liksom? och sen är det inte samma drag på harrys, så nej torsdagar rycker det inte alls i dans, cigg och alkoholtarmen.

laddar hellre lite extra inför på lördag. måste dock snacka med kussen vart vi ska osv...
tror nanna och moa med skulle ut, vore ju med trevligt och kanske säga hej till dem.

på talan om nanna så är det henne jag ska spendera kvällen med efter jobbet.
ska tralla till jobbet idag så går väl vi två
skulle få fint besök på jobbet med, vid sju fick jag vet igår
sen tar jag bussen in till stan och möter upp nanna för en fika eller en öl vid nio snåret

ska bli skönt och sminka sig och göra sig lite extra fin, inte varje dag denna vecka inte
får nog lägga fram sakerna på sängen så det bara är och springa upp och byta efter jobbet

ser hyffsat skapligt ut, ute. ringde syrran men hon låg och snarkade fortfarande. frågan är om jag hinner upp på hennes balkong eller ut på torget. tror inte det....

ska ju duscha, äta lunch och göra mig i ordning innan jag ska tralla iväg med mina nike'isar

ha en trevlig dag, för det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: Borga

Nattie, är du sugen på att resa till Gambia!? :)

nästa år, pööössss

2009-07-16 @ 16:21:15
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0