att vara nykter och duktig är fan riktigt tråkigt!

jobbat idag, 9-15
suttit i kassan och spanat på alla sjukt snygga byggarbetare som handlar hos oss, nu är det nästan mer än vanligt
och nathalie älskar det!!
stannade kvar och skulle ta en kort fika med chefen som slutade på en timma och en kvart, men tiden går så fort när vi sätter igång. så mycket intressant och bra som sägs..

kom hem, har kollat på sista avsnittet av grey's..inte sett det mer än när det var så det var dags för en uppdatering.
vart på pisshumör
insett av det inte blir någon utgång idag, hatar när jag inte får gå ut onsdagar

men men bitter som jag är så ligger jag här i min säng, ska nog ringa ett tele samtal snart.
tragiskt nog så är jag glad nu när jag ska sova, varför det..jo inte för att jag fått ngt sött sms eller något fint tele samtal utan för att en artbetskollega har gått mig på nerverna den sista kvarten.

om han är den ända som gjort mig glad dem senaste timmarna...då är jag ensam och ha ritkigt tråkigt.
nu ska jag ringa någon som jag tror kan få mig på ännu bättre humör och låta mig få prata av mig lite.

blir dubbelt i helgen, då ska jag slå på stort!

håll mig utanför!

hässstaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0