RELEASE MY BODY!

mitt år 2009, ska handla om att ta risker, chansa lite.

( och ja pantéa, detta har jag fått lite inspiration från dig, som du brukar få av mig :=)

känner att jag inte gjort det sista månaderna, men nu jävlar men en utgång imorgon, en stockholms resa nästa helg och en oslo resa ett par helger efter det så jävlar ska det ske under.

inget depp, nej varför ska jag deppa..för att en kille som jag vart osäker på sen dag ett, som kanske inte ger mig den umärksamheten jag tycker jag förtjänar inte ger mig den. men vad fan, är helt säker på att det finns en snubbe där ute som kan ge mig precis det jag vill ha och ja ge han precis det han vill ha.

i år ska jag resa, ha en underbar vår / sommar hemma i linkan men människor som jag bryr mig om som mest, jag ska ge allt för och flytta till växjö till hösten och börja plugga pedagogik - ungdom och kriminalvård, min dröm!

för fan nu kör vi liksom!, inget depp här inte..vår känslorna börjar succesivt ta över höst depressionen..ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ikv blir det en öl med kussen, imorgon jobb först och sen fest hos bettan med massa vin, vodka, tjejsnack och SINGSTAR, garanterat!

ingen depp låt här inte, vet en massa nya bra men nej nej slut på det nu kommer denna blivande plåga :=)



You don't need to by a diamond key, To unlock my heart

Kommentarer
Postat av: moster

varför deppa du är endast 21 du hinner träffa honom med stort H jag lovar lev livet istället du hinner kram din moster

2009-01-23 @ 20:49:58
Postat av: P

Brukar vet jag inte :P

2009-01-24 @ 12:04:51
URL: http://panteas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0