på bussen

sitter på bussen till stockholm nu.

jobbade först 9-15, dem var så glada att bli av med mig på jobbet. fattar inte varför jeff och jimmy alltid ska mobba ut mig, någon gång ska jag hämnas :=)

pratade med pappi nyss, han får hämta upp mig och bennas inne i stan så vi fort kommer hem, första groggen måste ju snart slukas. innan det ska vi hinna äta, duscha och göra oss i ordning. tempo tempo!

så skönt med en helg hemifrån, sånt som behövs från time to time

jävla skit, har förstört en av mina favoritlåtar, gotta be somebody. förut fick jag magont när jag lyssnade på den.

aja måste göra ngt åt musiken nu, orkar inte mer gammal radio musik

hade!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0