osäkerheten kommer leda till....

att jag skiter i han, och det vill jag inte

värsta känslan jag vet är att känna mig osäker. och det är precis så han får mig att känna, osäker. jag kan känna mig säker i ett litet tag och sen ska ha ta den känslan ifrån mig att säga eller skriva något riktigt klumpigt.

varför ska det vara så här? har mått så mycket bättre än jag mår nu med alla tankar och känslor som far runt i kroppen på mig.

ska bli skönt och träffas om några dagar igen och prata, kommunikation är något som brister just nu.

men vilket nyår by the way. hade riktigt roligt med kusinen, som alltid! full som en kastrull vart jag, gick så långt att jag däckade och det är inte varje dag jag gör det. men skönt var det.

idag har det var en riktig bakis dag med vänner maraton, gud vad jag saknar den serien. en uppföljar film tack, så man får veta hur det gick för alla...

jobbar 9/10 dagar möjliga nu fram till nästa söndag. blir en hel del jobb nu som sagt, men det blir bra pengar och skönt att ha något och göra nu när jag ska trappa ner med utgånarna och alkoholen. nu ska det bli nya bullar...

tror jag ska leta upp någon gammal film och ha en tycka-synd-om-mig-själv kväll! såna uppskattas alltid.

skönt och höra att folk hade det trevligt igår, vart dem nu var.

nu kom det sms, det gillar vi...

aja klick nu och sen film, hästa la vista gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0