nya andetag har påbörjats...

att jag inspirerar till någon annans blogginlägg inte för något fantastiskt utan mitt tragiska telefonsamtal med mr j gav mig verkligen en wake-up call.

så ska det inte vara!

och nathalie tillåter inte sånt, verkar har tappat mig själv i någon månad nu men nu är jag back on track. inga mer tragiska samtal och sen beklaga mig till pänt som bara skrattar åt mig...

idag har jag gått en promenix och sen solat. har blivit soloman känner jag nu, solarieöarna är ju så underbart. men nej nej färgen ska sakta komma fram och det är farligt så försiktig ska man vara. blir en gång på lördag med tror jag!

sitter och försöker få tiden att gå. har sett på tv med sis och mammi och sen sa mamma att jag bode fundera på att städa till lite på rummet, ser förjävligt ut. slutar som alltid med att jag startar med ett stort projekt som tar all min kraft och sen orkar jag inte göra det väsentliga efter det. idag vart det och ta fram alla make up store ögonskuggor som jag aldrig använder längre. dem var så smutsiga utvändigt men nu skiner dem som om dem vore nya, perfect!! vilka primadonna grej alltså, göra sitt smink fint. hehe!!

orkar inte ta tag i alla kläder som täcker halva rummet. och på fredag ska jag hämta ut en massa nya kläder, fint då! men vart ska jag ha plats med alla kläder, högarna växer ju konstant. aja det löser sig alltid.

sandra sluta nu, har väntat på dig hela dagen pullan. och mamma vill bli av med mig. hon sa redan imorse. nathalie när ska du till sandra då??? och jag bara, klockan åtta ska jag möta upp henne efter jobbet och mamma bara...oh så sent!

jag är törstig bettan, det vet du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



+




=



mindre än två timmar kvar, let the fun begin!

Kommentarer
Postat av: P

Hjärtat, du får ringa när du vill oavsett vad det gäller!

Jag skrattar inte åt dig, jag skrattar åt hela situationen och åt honom.

Du och jag är väldigt lika varandra när det kommer till snubbar.

2009-01-21 @ 19:36:59
URL: http://panteas.blogg.se/
Postat av: Maddis

haha den där kvällen minns jag.. lite av iaf!

2009-01-22 @ 18:56:44
URL: http://maddiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0