min lediga dag

fan vad soft med en ledig dag ibland.

vaknade så där runt halv tolv utvilad. gick upp till besök av mormor och färdiglagad lunch. sen kom syster, kusin och moster med...fullt hus!

alla gick och jag satte mig framför datorn och internetshoppade och pratade med cj. ska inte säga hur många tusen som jag besällt kläder för, bäst jag håller det för mig själv liksom. men längtar dock till kläderna anländer, om du nu sitter som man hoppas.

vart lite tv tittande med

sen vart jag rastlös, på med träningskläderna och trippa ner till ån för att vandra med musiken flödande i öronen. så mysigt, ,måste komma igång på riktigt med promenaderna nu. det jag älskar mest!!

messade lite med mr j. vi kanske skulle setts ikväll men det lär vi inte hinna nu när klockan bara springer iväg. får se om vi ses innan jag börjar jobba imorgon då. det var med på tal nämligen..vi får la se!

biljard och sen gruppsex efter bestämde jag med cj förrut skulle ske på fredagskvällen. han skulle höra med grabbarna och jag brudarna. men tror vi bara drar en biljard, men det märks..hehe!!

nej nu ska jag hitta på ngt, blev rastlös av och sätta mig här igen


hästa la vista!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0