min andra hälft...

igår sa jag först hejdå till nanna, med pantea och mahira. hoppas allt går bra för dig där uppe tjejen, ska komma så snart jag kan och hälsa på dig. det vet du!

sen skjutsade mahira hem mig till min älskling som hade skickat sms och ringt flera gånger. hehe, fan som och ha en pojkvän om inte värre. kommer hem och vinet tas fram och ljusen är tända. vi drack upp vinflarran rätt fort, båda var så törstiga.

sen vart vi hungrig. klädde på oss och tog en promenix ner till yngves där vi storhandlade...chips,godis,dipp och cola. perfekt! ringde på grannen så han kom över och spelade TP med oss. fan spel är underskattat, så himla roligt.

när han gick hem så la vi oss och myste i hennes säng som vi alltid gör. vaknade idag, satte på myspys musik som alltid, drömmde och sjöng med. sen fick vi infall och sprang ner till mingan och åt lite kina buffé, mums! sen hem till mig och slappa innan jag skulle till jobbet.

tänkte lite på det igår och sen vidare nu. vad skulle jag göra utan sandra? jag skulle nog vara helt vilsen. hon är verkligen som min andra hälft. så många år som vi hängt ihop nu, minnen vi har och hela tiden fortsätter och skapa. hon förstår mig bättre än någon annan och men henne är jag verkligen helt mig själv. finns inget som jag inte kan göra med eller framför henne. nej har bestämt mig, den tjejen släppet jag aldrig..för vad skulle då hända med mig? vad vore nathalie utan sandra, bettan utan bettan liksom? aldrig få vara den som jag är när jag är med henne, jag skulle inte känns mig fri. och nej, jag har inte druckit. typisk nathalie och sandra samtal på vin berusning.

" vad har dubbeldäckarna för färg i london"?
- " eh menar du däcken eller bussarna"?
.....................hahahahahahahhahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

...fan sandra, behöver inte säga mer, det vet du!!!

ps. HAR DU BARN??

oj oj oj verkar som det kanske blir spanien resa på fredag ändå. imorgon så ska det bestämmas. shit måste köpa bikini, sola, packa, tvätta....japp en massa om det blir av. fan vad värt det vore mahira, du jag och älskade sära.

nej hästa la vista nu gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Maddis

tjaa, däcken är väl svarta skulle jag tippa på.. :P

2009-01-14 @ 12:08:55
URL: http://maddiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0