kvällsöppet.

hade precis gått och lagt mig igår. tog fram aftonbladet och skulle gå igenom lite nyheter innan jag somnade.
kom bara till sista sidan (läser alltid bakifrån och fram), där det stod att på kvällsöppet så skulle det handla om unga och kriminella, svenska gäng kriminalitet. klockan var 22.37 och det skulle börja 22.40, sicken tur jag hade.

satt bänkad en timma framåt. en från rikskrminalen, en lärare från södertälje, en samordnare för ungdomar i göterborg, en utländsk kille från fittja och även en ung tjej också från en stockholmsförort, tror det var tumba, thomas bodström som ni alla är väl bekanta med och såklart marcus birro och lennart ekdahl. vilket program, så mycket bra som sades. det bästa var när thomas sa att detta inte är ett invandrarproblem, skönt och höra det från en sån högst uppsatt människa. detta är ett samhällsproblem och inte ett invandrarproblem. kanske det kan få mer folk och hjälpa till.

http://www.tv4.se/2.28209?videoId=1.829589&renderingdepartment=2.757

se för er själva!

min framtid, kan inte vänta till att få börja jobba med dessa ungdomar och detta samhällsproblem.

ska börja packa lite smått nu, sen ska jag iväg till jobbet. får se om det blir en öl på platens ikväll, är ju hip hop och rn'b kväll.

hästa la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0