kul att man inspirerar!

till pantéas senaste blogginlägg. var rätt roligt när vi snackade om detta ämne igår i telefonen. för som sagt, vilket tragiskt samtal.

oj oj oj vad jag ser ljust på framtiden just idag.

imorgon ska jag gå promenad och sola för att sedan på kvällen vara med sandra,  äta massa onyttigt och dricka massa onyttigt..nypa och grannen kanske skulle joina på lite spelkväll om dem fick tid.
 
på torsdag ska jag jobba

på fredag ska jag jobba på dagen och på kvällen vore det värt och träffa lite folk om dem har tid

på lördag ska jag jobba och sedan ska jag hem till sandra och äta räkor

och på söndag ska jag jobba och så klart gå miste om första avsnittet av mia och klara. sandra och jag har sett fram i mot detta så länge och så får jag sms alldeles nyss om att det börjar åtta, jävla skit skit skit..jag som slutar klockan åtta.




fy fan så jävla bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0