jag liksom föll över kanten...

oj oj oj vilken kväll.

som alltid när bettan och bettan slår ihop sig så blir det bravader.

först lövbiff som vi tryckte i oss.

sedan groggar som vi hällde i oss.

sedan singstar på fullaste volymen.

sedan lars winnerbäck konsert inne hos granne

sedan taxi in till stan

nathalie blev gangstah för en kväll

vidare

mat

och sedan efterfest hos grannen...

däckade

vaknade upp

mat med grannen och sandra

tre tjockisar i en säng helt döda

lars winnerbäck konsert igen, kul och se gamla bilder på linkan folk

sen hem

och nu är jag på landet

bettan och bettan vi körde hårt och nu är jag helt slut

på onsdag röjer vi igen, fast då bara hemma

det vet ni!!

hästa la vista säger jag med ett klipp från konserten, dock hittar jag inte den med lisa ekdahl live som är bäst, men men



jag längtar till sommar,festival och parkhäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0